bloggbyte

Datum: 2011-10-29 Tid: 18:08:59 Kategori: Vardagsinlägg
Tro det eller ej - men jag håller på att byta blogg igen.
Har försökt komma på ett bra bloggnamn i en evighet men har kommit på att jag har gamla bloggar jag kan blogga på. Insåg att jag inte delar med mig av det modet ni säker förväntat er och känner att jag vill kunna variera i inlägg och inte bara känna att jag måste lägga upp bilder med mode vilket jag tidigare känt.

Ni ska vara glada att jag inte slutar blogga helt ;-) Trots att jag har känt många dagar nu på sistonde att jag vill lägga ner så vet jag att det kommer börja klia i fingrarna om jag håller mig ifrån bloggandet.
Uppdaterar er med nya bloggen ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0